Dużo firm w kraju co roku deleguje swoich pracowników. Delegacje mogą być jedynie kilkudniowe do innej miejscowości w kraju czy zagranicą, a nawet kilkumiesięczne. Motywem delegacji może być także załatwienie kilku kluczowych spraw, zebrania biznesowe czy konferencje na których obecność pracownika jest wskazana, a także kilkumiesięczna praca jaką zatrudniony miałby realizować w innym państwie. O ile delegujemy pracownika do innego państwa w Unii Europejskiej należy znać zasady jakie nas obowiązują. Delegowanie pracowników odbywa się w ramach dyrektywy 96/71/WE. W chwili obecnej w dalszym ciągu obowiązuję podział, pracownika który został delegowany. Obowiązują godziny pracy, urlop, bhp państwa w jakim obecnie pracuje, natomiast ubezpieczenie czy podatki są odprowadzane przez pracodawcę w kraju w którym prowadzi działalność. Niestety by delegować pracowników należy szczegółowo znać wszelkie przepisy które narzuca nam Unia Europejska. W tym celu organizowany jest Kongres Mobilności Pracy inicjatywa. Dzięki temu poznamy wszelkie przydatne informacje związane z delegowaniem pracowników.

koordynacja systemów zabezpieczania społecznegoMarek Benionowa dyrektywa delegowanie pracownikównowa dyrektywa wdrożeniowa delegowanie
Related Articles
Jak doskonalić samoświadomość uczuciową i głębiej rozumieć wewnętrzne odczucia w relacjach.
Od czego zacząć, aby budować świadomość emocjonalną i precyzyjniej interpretować swoje emocje na co dzień Wgląd w emocje to umiejętność…
Jak uniknąć usterek sprzętu AGD
Właściwa obsługa urządzeń AGD to podstawa, by uniknąć kosztownych napraw i przedłużyć ich żywotność. Intensywne użytkowanie pralek, zmywarek czy lodówek…
Użyteczny poradnik dla branży wytwórczej
Nowoczesne podejście do eksploatacji urządzeń to niezbędny komponent sprawnego działania firm produkcyjnych. Właściwie zaplanowane procesy techniczne oraz monitorowanie stanu urządzeń…
Jak zwiększyć cztery kółka
Jak dbać o samochód po serwisie Utrzymanie samochodu w świetnej formie to nie tylko kwestia estetyki, ale również bezpieczeństwa i…